reklama

Nezodpovedný otec

Čínsky Rok draka sa začal 23. januára a skončí sa 9. februára 2013. Drak symbolizuje vznešenosť a silu. Deti narodené v tomto roku by mali mať v živote šťastie, no budú aj ambiciózne, cieľavedomé, sebaisté a odolné. Čínu zachvacuje šialenstvo, niektorí si vraj už v predstihu rezervujú miesta na pôrod, aj keď majú svojho potomka zatiaľ iba – v plánoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Budeš otcom! Je až neuveriteľné aké divy dokážu urobiť s človekom tieto dve slová. Keby sa ma niekto spýtal, kedy som skutočne dospel, nemusel by som vôbec pátrať v minulosti. Dospel som v deň, keď som si vypočul tieto priam zázračné slovíčka. Na rozdiel od Číňanov neboli za tým žiadne plány, ani výpočty, ktoré by nášmu dieťaťu mohli zabezpečiť šťastnú budúcnosť. Jednoducho to prišlo.
Najprv som tomu nechcel uveriť, prechod na ďalší životný level sa mi videl krásny, no zároveň som sa obával sklamania, keby išlo iba o žart. Pochybnosťami som si samozrejme vyslúžil poriadnu výčitku, no čo už. Prvé kroky otcov nebývajú najistejšie.
Rozhovory odrazu nabrali iný význam, spoločnú budúcnosť sme v nich preberali omnoho častejšie. Už to nebolo iba o programe na najbližší víkend alebo zábave.
Dnes by som sa mal hanbiť, že som sa k budúcnosti svojho dieťaťa postavil tak nezodpovedne a ponechal všetko na náhodu. Vtedy mi to tak neprišlo, mal som iné starosti – najprv som sa musel oženiť.
Možno som staromódny, no to čínske plánovanie mi nevonia. Dnes naplánujem dieťaťu šťastný život podľa horoskopov, zajtra mi veda ponúkne možnosť výberu - či to bude chlapec alebo dievča. O rok už bude hitom farba vlasov alebo očí, neskôr si budeme môcť naprogramovať hudobné nadanie či excelentné matematické schopnosti. V ďalších rokoch úplne vynecháme detské roky – vyrastú behom týždňa, čím ušetríme na plienkach. Svet ovládnu priam dokonalé bytosti. A náhodne splodení jedinci budú prežívať na okraji spoločnosti. Pozerám do budúcnosti - som medzi nimi. Aj so svojimi deťmi.

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu