reklama

Šaty pre psa možno kúpite svojej vnučke

„Pozrite sa, čo som vnučke kúpila," povedala už vo dverách naša manažérka. Malé červeno-biele šatôčky si v tej chvíli rovno predstavila na svojej malej vnučke. So šťastným úsmevom v tvári ich ukázala všetkým a vyjadrenia kolegýň sa len tak sypali: „Krásne, utešené..." Riešili skutočne dôležité otázky - či jej šaty náhodou nebudú malé, čo jej k tomu ešte obliecť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Kostým pre psa.
Kostým pre psa. (zdroj: MILAN SUJA)

Červeno-biele šaty išli z ruky do ruky, jedna hodnotila kvalitu druhá zasa zapínanie. Až ich do rúk chytil muž, náhodne sa zdržujúci v kancelárii. Zaujímalo ho, aká je to veľkosť. Štebotanie žien prerušil náhlym zistením: „Veď to sú predsa šaty pre psa." Povedal to tak presvedčivo, že nikto nepochyboval. Najmä nie potom, ako ukázal nápis na štítku. Dokonca bol pri ňom aj obrázok psa.

Šok v očiach manažérky by nezahrala ani filmová hviezda. Spojenie vnučka - oblečenie pre psa bolo tak nepredstaviteľné, že na chvíľku dokonca stratila reč.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To nie je možné," krútila hlavou a po chvíli rozmýšľania dodala: „Predavačke som povedala, že mám ešte jednu vnučku - polročnú a tej by boli takéto šiatky zbytočné. A ona nepovedala nič, dokonca ani vo chvíli, keď som k tým šatám zháňala nejakú detskú čiapku. Buď to chcela za každú cenu predať alebo ani ona nevedela, že predávajú oblečenie pre psov rovno pri detských veciach," vysvetlila. Nechcela ani len pripustiť, že by vnučke tie šaty aspoň vyskúšala. Cítila sa oklamaná a právom, no zároveň bola spokojná, že sa na všetko prišlo tak rýchlo a nie doma, pri skúšaní na vnučke. Potom sa zamyslela: „Ja som na to prišla, no koľko slepých starých mám kúpi tieto šaty svojim vnučkám v dobrej viere, že ide o oblečenie pre deti. A pravdu sa dozvedia až na Štedrý deň."

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu