reklama

Muž zo Zeme

Tak som si ho opäť pozrel. Bez veľkého hluku, hlasitosť iba tak akurát, aby som aspoň niečo počul. Rozumieť som nepotreboval, nejaký rushid (s malým r) mi všetko preložil. Chvála mu za to. Nezabudol dodať, že to bola pre neho radosť prekladať a ja som už vedel prečo. Veď to dodal na konci filmu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tak som si ho opäť pozrel. Potichu preto, aby moji blízki nemali obavu o moje duševné zdravie. Ich pohľady tomu niekedy nasvedčujú.

„Zase?" opýta sa ma obyčajne syn a po chvíľke mi položí rovnakú otázku aj jeho mama, moja zákonitá manželka. Otázku obaja doplnia rovnakým pokrútením hlavy. Nechápu, prečo má niekto pozerať film x-tý raz. Ten strach o moje duševné zdravie už ani neskrývajú. A ja im už ani nevysvetľujem dôvody.

Muž zo Zeme alebo ak chcete The Man From Earth z roku 2007 mi odporučil kamarát. Že vraj dobrý film. No kým som sa prinútil jeho odporúčanie preveriť, pretieklo Hronom veľa vody.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite nebol drahý. Veď celý dej sa odohráva v jednej miestnosti jedného malého domčeka. Poviete si: to musí byť nuda. Jedna miestnosť, pár vedátorov, hlavný hrdina, ktorý tiež patrí k nim a dvaja chlapíci, čo prišli pre starý nábytok. Tých dvoch môžeme vyškrtnúť - ich postavy ani nemali mená.

Základná otázka je nastolená po niekoľkých minútach: Čo keby jeden človek z mladšieho paleolitu prežil do dneška? Odpoveď nájdete vo filme.

Pomôcka pre tých, ktorým sa nechce vyhľadávať toto obdobie - mal by asi 14-tisíc rokov.

Upozornenie pre mne podobných: tento film budete chcieť znovu vidieť už po týždni. Hádam by tam mal rushid dopísať varovanie, že u niektorých môže vyvolať závislosť.

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu