reklama

Ako sa to nemá robiť

V sviatočný deň by človek nemal pracovať. Keď na toto pravidlo zabudnete, nečudujte sa následkom. Vŕtanie dier do podlahy v kúpeľni nie je činnosťou, ktorá by k sviatku patrila. Ale čo už...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Iba dve diery, veď to netrvá ani päť minút. Čo to trepem, tú prvú mám za pol minúty. „Kdo umí, ten umí! No nie?“ Hneď sa nadšený vrhám na druhú dieru, rekordný čas vŕtania predsa môžem skrátiť aj na pol minúty. Že to nejde, nevadí. Rekord nebude, no práca bude aj tak raz – dva za nami.

V tejto chvíli treba dej trochu spomaliť. Určite ste videli scénku, keď hrdina navŕta do steny dieru a začne mu z nej striekať voda. Použitá v nespočetnom množstve filmov sa mi vždy páčila. Keď sa ju pokúsi zapchať prstom voda vystrekne z druhej diery. Zatlačí aj tú a ostrieka ho dajme tomu z lustra. Prehráva, nech urobí čokoľvek. Čo vám poviem, to sme sa nasmiali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite aj menej chápaví pochopili, že malé odbočenie od vŕtania v kúpeľni k filmovým scénkam nebolo náhodné.

Áno, navŕtal som vodovodné potrubie.

Áno, zapchal som prstom dieru a voda začala striekať z druhej.

Áno, odhodil som vŕtačku, aby som druhou rukou upchal tu druhú dieru.

Nie, voda nezačala striekať z lustra (čím som odhalil hlúposť vo filmovej scénke). Voda striekala spod mojich rúk, pretože tlak vo vodovode holými rukami neudržíte.

Mokrý ako myš ešte vysvetľujem synovi, kde je hlavný uzáver vody (už to mal dávno vedieť sám). Manželka z mojej blízkosti zoberie vŕtačku (stále zapojenú v elektrine), ku ktorej sa až nebezpečne približuje voda a zahádže ma handrami. Cirkus nad cirkus.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale to precitnutie, keď voda prestane tiecť a vy si z tváre utriete aj poslednú kvapku, to precitnutie, uvedomiac si množstvo práce, ktoré vás čaká, to precitnutie si zapamätáte na celý život.

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu