reklama

Juhoamerická vlna v Detve

Nečakal som nával, no ani taký slabý záujem. Malá zasadačka v detvianskom Kultúrnom centre A. Sládkoviča by kapacitou normálne nemala stačiť. No stačila. Bola dokonca zbytočne veľká. Je piatok podvečer a každý sa asi radšej ponáhľa z práce domov ako na besedu s cestovateľom. (Michal Knitl dnes v Detve predstavil svoju knihu Na juhoamerickej vlne.) Pomyslím si, že možno ani ja by som sem nemeral cestu, keby som nechcel urobiť s autorom rozhovor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prídem domov a potom čo? Najem sa, zahodím za seba všetky starosti pracovného dňa a ponorím sa do perín slastných pocitov, keď už nič nemusím, iba môžem.
Niekedy boli ľudia odkázaní iba na takéto rozhovory. Nebolo televízie ani rádia a dokonca (ale to si ešte musím overiť) neexistoval ani facebook. Knihy boli dostupné iba úzkej vrstve a nám – plebsu by ostávalo možno iba rozprávanie skúsenejších.
Dnes tých informácií máme prebytok, a tak nás rozprávanie ľudí už nezaujíma. Prebytok balastu a sprostostí nám vypĺňa čas.
Michalove juhoamerické putovanie si odnášam v jeho knihe. Aj s venovaním. Je mi možno o to vzácnejšia, že z besedy nebola masová akcia. (Aj keď by som mu to prial.) Na druhej strane, každý jeden poslucháč sa mohol autora na niečo spýtať, každý si naňho mohol takpovediac siahnuť. Bolo to ako posedenie s priateľmi.

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu