reklama

Penty sa nebojím

Dnes ma naštvalo veľa vecí a Penta to iba dokončila. Preto jej svoj stav nedávam za vinu. Že ma kúpili, teda aspoň moju polovicu? Aj horšie veci sa v živote stávajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slovensko a Bratislava sa niekedy z pohľadu Bratislavčana zamieňajú. Ten pohľad nemám rád, a aj preto mi podráždilo žlč, keď som si vypočul, že Penta kupuje polovicu denníka SME (správy v rádiu). Čo iné asi tak Slovensko môže zaujímať. Lenže firma Petit Press, ktorého polovica sa teraz dostáva do majetku finančnej skupiny, nie je iba SME. To sú aj Korzáre na východe krajiny, Új Szó na juhu a v neposlednom rade aj naše regionálne týždenníky MY.

Šéfredaktor Matúš Kostolný odchádza z redakcie SME a s ním aj ďalší. Tiež by som sa najradšej spakoval, hoci robím „iba v MY“. No je to zrejme o možnostiach, aké kto máme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek tomu bratislavskému pohľadu ich chápem a určite nie som sám v týždenníkoch MY. Držím vám palce v novom projekte.

Penty sa nebojím, veď roky už v týždenníkoch zápasíme s inými veternými mlynmi. Ďakujem, pre redaktora, dávno neznamená dobrý článok, ale dobrý hospodársky výsledok. Veď redakcia je ako ktorákoľvek iná firma: od A po Z. Rozdiel je možno iba v tom, že aj pri mínusovom výsledku môžete byť hrdým redaktorom, keď sa vám podarí napísať dobrý článok. Pretože novinárska hrdosť má ďaleko od noriem finančníkov.

Milan Suja

Milan Suja

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šťastný človek. Zoznam autorových rubrík:  Moje PodpoľanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu